جملات زیبا

تبلیغات در سایت ما

stop here

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 734
  • کل نظرات : 303
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 6
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 2274
  • بازدید کلی : 118881
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.147.89.85
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    stop here
    به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوشی رو تو وبلاگم بگذرونید.
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    جملات زیبا

     

    جمله های زیبا با عکس(2)

    oii68hkdlf5f0jvjr2sj.jpg


    نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..


    چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ ..


    2pd4zie9nwojug40lxvb.jpg



    هر روز تكراريست

    صبح هم ماجرای ساده ایست

    گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند



    2bvwc4g8tfu08lvumfk.jpg


    عمر من قد نميدهد

    به سفرت بگو كوتاه بيايد


    mpbul0kxmt1886a86a1p.jpg


    رد پاهایم را پاک می کنم

    به کسی نگویید

    من روزی در این دنیا بودم.


    خدایا

    می شود استعـــــفا دهم؟!

    کم آورده ام ...!


    9u6n5bxt0z5kt49br1.jpg


    آن شب ...


    که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را ...


    تماشا می کرد ...

    آن شب که شب پره ها ..

    عاشــقـــانه تر ..

    نــــور را می جســـتند ...!

    و اتاقم ..

    سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... !

    دانستم..


    تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی...!


    njc53z2ds7kfh9zghmdb.jpg


    من کویر خسته ام تویی نم نم بارون

    دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . .


    mn4jalqs2kaxylxa0k.jpg


    این روزها

    آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

    که رخت های دلتنگیم را

    فرصتی برای

    خشک شدن نیست



    1v2q5r4s6p6nusfx416w.jpg


    همیشــــ ـــ ـه از آمدن ِ نــ بر سر کلماتــــــ ـــ ـ مـی ترسیــدَم !

    نـ داشتن ِ تو ...نـ بودن ِ تو ...

    نـ ماندن ِ تو ...

    .

    .

    .

    کــاش اینبــار حداقل دل ِ واژه برایــــ ـــ ـم می سوختـــــ ـــ ـ

    و خبــری مـی داد از

    نـ رفتن ِ تـــو ..


    g4yttd6hd7r30ardj02.jpg


    کاش میدانستی

    لحظه هایم

    بی تو تنهاست....


    4bk81c8a7vgnpz4oha9l.jpg


    امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

    وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود


    db4wxk0r8peyz5jgsa9x.jpg


    خاطراتــــــ ـــ ـ کودکیـم را ورق می زنــــ ـــ ـم


    و یک به یک ، عکسها را با نگاهــــ ــ ـم می نوشم

    عکسهـای دوران کودکیــــــ ــــ ـم طعـــــم خوبـی دارنــد ....


    4vojklgid6x95kpv5xs.jpg


    " بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..


    بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ

    با این همه بنــد

    چه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ..


    4wulwtgq7qpf5i2k9xfu.jpg

    هوایت که به سرم می زند

    دیگر در هیچ هوایی،


    نمی توانم نفس بکشم!

    عجب نفس گیر است

    هوایِ بی توئی!


    zpfdsiwewoprgvm6cwvs.jpg


    میدانی تنهایی کجایش درد دارد !!؟



    انکارش ...

    e5drd6nflafx24xb7jfx.jpg

    من تو را نمی سرایم !..

    تو ...

    خودت در واژه ها می نشینی ..!

    خودت قلم را وسوسه می کنی !!

    و شعر را بیدار می کنی !!

    xqs23sdippsd4lbmit.jpg

    انگـــار


    آخرین سهــــــ ــــ ــم ما از هم

    همین سکوتـــــــــ ـــــــ ــــ اجباری سـتــــــ ـــ ـ ..

    0eors6bgo3i0oz695ry.jpg


    در بدرقــــــه چشمان تو نميتوان غربت را فراموش كرد و

    كوچــــــه سرارسر ميشود از وداعي عاشقانــــه...


    mm0paf0ipqb9ove1ps8.jpg


    دلِ سبــــــزم را گــــــ ــــ ـره زد ..

    و رفتـــــــ ــــ ــ تا بـــــــه آرزوهـــایش برســــد ..


    wz87l0vz3x5uk21kog1.jpg

    گـل یا پــوچ؟

    دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

    بگذار فقط تصــــــور کنم ..

    که در دستانتــــ

    برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


    a36pltuimpj5zo1jyj36.jpg



    سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی

    چه خیالها گذر کرد و گذر نکرد خوابی


    369fl93q5dk3y579dfb4.jpg

    " تـــو "

    دو حرفـــــــــ ــــــ ــــ بیشتر نیســـت ،

    کلمه ی کـــوتاهی

    کـــــ ـــ ـه برای گفتنش ..

    جانم به لبــــــ ـــ ـ رسید و

    ناتمـــــ ــــ ــام ماند ..*



    umxd83esgvj1cojtggbz.jpg


    حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

    حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

    اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

    خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

    برمیگردم چـون

    دلـتنـگـت مــی شــوم!!!


    zskdf3dohpotoyx3fs2.jpg

    فرقـے نمـے کند !!

    بگویم و بدانـے ...!

    یا ...

    نگویم و بدانـے..!

    فاصله دورت نمی کند ...!!!

    در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!

    جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

    دلــــــــــــــم.....!!!


    a8zcu81mcbycfd6v05xb.jpg


    در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ،

    در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ،

    همیشه دلتنگ توام ...


    qrm7x1yf6gfpp0si0x7.jpg


    امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

    یا باید خانه مان را عوض کنم

    یا پستچی را

    تو که هر روز برایم نامه می نویسی .... مگه نه ؟!!


    071ccywy28g0p6enpoh.jpg

    برچسب‌ها: جمله های زیبا با عکس, 2
    + نوشته شده در یکشنبه ششم فروردین 1391ساعت 17:50 توسط رسول | آرشیو نظرات

    جمله های زیبا با عکس

     

     

    از روزی که نامت ملکه ی ذهنم شد

    احساس میکنم جمجمه ام با شکوه ترین امپراطوری دنیاست.

    aacha35wodvaxrgpwcc.jpg

     
     
    اومدي شبيه بارون دله من خسته خاكه
    واسه اون نم نمه چشمات ، نميدوني چه هلاكه
    نمي دوني ، نميدوني واسه من چقدر عزيزي
    شايدم مي دوني اما منو باز به هم ميريزي
    نمي دونم چي رازيه كه تو چشمات خونه كرده
    هر چي هست اونقدر قشنگه كه منو ديوونه كرده
     
     
     
    v67clajdndn5smz3a18r.jpg
     
     
     
    قطار مي رود....تو مي روي..... تمام ايستگاه مي رود............
    و من چقدر ساده ام كه سالهاي سال ،در انتظار تو
    كنار اين قطار رفته ايستاده ام
    و همچنان به نرده هاي ايستگاه رفته تكيه داده ام!!
     
     
     
    makohblpsml8my6ou5fq.jpg
     
     
     
     
    مثل كشيدن كبريت در باد
    ديدنت دشوار است


    من كه به معجزه ي عشق ايمان دارم
    مي كشم
    آخرين دانه ي كبريتم را در باد

    هر چه بــــــادا بــــــــــاد!
     
     
    ifygxck0uctni119bhdy.jpg
     
     
     
    دفتري بود كه گاهي من و تو
    مي نوشتيم در آن
    از غم و شادي و روياهامان
    از گلايه هايي كه ز دنيا داشتيم
    من نوشتم از تو:
    كه اگر با تو قرارم باشد
    تا ابد خواب به چشم من بي خواب نخواهد آمد
    كه اگر دل به دلم بسپاري
    و اگر همسفر من گردي
    من تو را خواهم برد تا فراسوي خيال
    تا بدانجا كه تو باشي و من و عشق و خدا!!!
    تو نوشتي از من:
    من كه تنها بودم با تو شاعر گشتم
    با تو گريه كردم
    با تو خنديدم و رفتم تا عشق
    نازنيم اي يار
    من نوشتم هر بار
    با تو خوشبخترين انسانم…
    ولي افسوس
    مدتي هست كه ديگر نه قلم دست تو مانده است و نه من!!!
     
     
    1nxauoxsyyh83y6qy40s.jpg
     
     
     
    خواستن ،هميشه توانستن نيست
    گاهي فقط،
    داغ بزرگي است
    كه تا ابد بر دلت مي ماند
     
     
    rch5rrtfog4xw8r04wy.jpg
     
     
    رفت و آمد ،
     
    رفت و آمد ،
     
    اينقدر رفت و آمد

    كه از ياد برد ، چيزي به نام ماندن هم وجود دارد!
     
     
    06v4q4ritcp03x7keab.jpg
     
     
    يادته زير گنبد كبود تو بودي و كلي آدماي حسود؟
    تقصير همون حسوداست كه حالا
    هستي ما شده يكي بود يكي نبود...
     
     
    muwft6qxicrsutdsawn.jpg
     
     
     
     
    كاش هميشه در كودكي مي مانديم
    تا به جاي دلهايمان
    سر زانوهايمان زخمي ميشد!...
     
     
    ji43f8uzln5s1kfr868u.jpg
     
     
     
    چه تقدير بديست !
     
    من اينجا بي تو مي سازم

    و تو، آنجا با او مي سازي...!!!
     
    c6rs1awq9g5eixmxtln7.jpg
     
     
     
    وقتي كه نيستي

    باديدن هر صحنه عاشقانه اي

    احساس يك پرانتز را دارم

    كه همه ي اتفاقات خوب خارج از آن مي افتد
     
     
    arg7fywzoa499vgbzdyk.jpg
     
     
    مرا به ذهنت نه…. به دلت بسپار….

    من ازگم شدن درجاهاي شلوغ

    ...ميترسم ...
     
     
    x8rg78y22y27krowe8hr.jpg
     
     
     
    برگـَـــرد..

    يادتـــــ ــ ـ را جا گذاشتــــ ـــ ـي..

    نمي خواهم عُــمري به اين اميد باشَـــ ـــ ـم

    كه براي بُردنَش بر مي گردي ..
     
     
     
    jbaymzn47yho1y1yyw.jpg

     


    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان stop here و آدرس stophere.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    سعیده خانوم - اعتماد به سقف تو حلقومت!
    پاسخ: تو که دیگه استعداد خوندن نداری عزیزم نزر سعیده جون :))) استعداد دارم پزشم میدم :)) - 1392/7/3
    سعیده خانوم - هلیا؟!

    این وبلاگت واقعا داغونه نوشته 7 تا نظر خورده اما اینجا دوتاکه بیشتر نی؟1

    چه جوریاس؟!
    پاسخ: آی کیو بالا من که حتما نباید همه نظرا رو تایید کنم شاید 5 تا از اون نظرا تایید نکردم که 7 تا نوشته :)) - 1392/7/2
    reza - سلام خیلی وب باحالو دوست داشتنی داری.خیلی خوشحال میشم اگه بهم یه سری بزنی.منتظرما!اگه نیای میکشمت!!!!
    پاسخ: می دونم! چشم :) تو نمی تونی منو بکشی :)))))) - 1392/7/2
    mahdi - درود.

    اینم برام باز نکرد مشکل از منه یا تو؟!

    راسی اپم ها طبق معمول!

    فدات
    پاسخ: مشکل از کامپیوتر تو :)) - 1392/7/2
    mahdi - هوچ عکسی برای باز نکرد ک!!!!!
    پاسخ: جدی؟؟؟ واسه من که میاد. - 1392/7/2
    mahdi - افتابش مهم بود ها!!!!!!!


    پاسخ: آره :)) - 1392/7/2
    mahdi - - 1392/7/2
    mahdi - مگه تجدیدی هم داری خخخخخ

    دمت گرم با حال بود
    پاسخ:مقسی :)) - 1392/7/2
    صالح - هلیا جان برات آرزوی موفقیت بسیار میکنم
    پاسخ: مرسی دایی جون :) - 1392/7/1
    صالح - آغاز سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک میگم
    پاسخ: بازم مرسی :) ولی من الان عزادارم تبریک نگو :)) - 1392/7/1
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    لینک دوستانارسال لینک
    به stop here امتیاز دهید